Lider rynku nowych mediów w Polsce skorzysta z rozwiązań SAP ERP i SAP Business Intelligence. Partnerem Onetu we wdrożeniu tych systemów jest BCC.
Prowadzony przez BCC projekt jest podzielony na dwa etapy. W rozpoczętym w lipcu br. pierwszym etapie BCC wdraża system SAP ERP w zakresie finansów, kontrolingu, gospodarki materiałowej oraz sprzedaży. Konsultanci BCC przygotują również środowisko integracyjne SAP PI i zintegrują oprogramowanie SAP z systemem CRM i aplikacjami billingowymi. Pracownicy Onet.pl rozpoczną korzystanie z systemu SAP ERP w styczniu 2011 r.
W ramach drugiego etapu BCC wdroży rozwiązania SAP Business Intelligence. SAP BI wesprze w Onet.pl procesy raportowania, planowania i budżetowania. Rozpoczęcie korzystania z tych narzędzi planowane jest na maj 2011 r.
W sumie, z SAP ERP i SAP BI będzie korzystać około 40 pracowników Onet,pl.
Wdrożenie SAP dla Onet.pl to kolejne przedsięwzięcie BCC w sektorze medialnym. BCC przeprowadziło wdrożenia SAP i świadczy usługi outsourcingowe m.in. dla Mediów Regionalnych – wiodącej polskiej grupy prasowej, oraz dla Wolters Kluwer Polska – największego wydawcy publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Obecnie BCC realizuje również wdrożenie SAP ERP w TVN.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.