Serwis edukacyjny www.portalwiedzy.onet.pl rozpoczął współpracę online z kanałem telewizji edukacyjnej Da Vinci Learning, dostępnej w pakiecie „Dzieci” platformy cyfrowej n.
Już rok po rozpoczęciu emisji kanału Da Vinci Learning, jego filmy popularnonaukowe można oglądać w portalu Onet.pl w serwisie Portal Wiedzy i OnetTV. Filmy, które wprowadzą użytkownika w świat nauki sprawią, że zdobywanie wiedzy staje się dla niego przyjemnością.
Wybraliśmy symbol Da Vinciego, ponieważ renesans był okresem, kiedy uczono się wszechstronnie, a edukacja była powszechna. Chcemy, by wiedza była ciekawa i za-razem zabawna, a jej zdobywanie stało się pasją – mówi Ferdynand Habsburg, dyrektor kanału Da Vinci Learning.
To jeden z najlepszych telewizyjnych kanałów edukacyjnych, dostarczających doskonałą rozrywkę połączoną z nauką – dodaje Edyta Figurny-Puchalska, wydawca serwisów edukacyjnych Onet.pl. – Jesteśmy dumni z tej współpracy i mamy nadzieję, że przyczynimy się do promocji tej telewizji wśród młodzieży odwiedzającej Onet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.