Po raz pierwszy w swojej historii, za pierwsze półrocze 2004 rokuportal internetowy Onet.pl wypracował zysk netto.
W pierwszym półroczu 2004 r. portal Onet.pl wykazał ponad 2 miliony złotych zysku netto przy EBITDA na poziomie 8,5 miliona złotych. Jednocześnie Onet.pl w pierwszym półroczu generował stabilne nadwyżki środków pieniężnych wystarczające na finansowanie inwestycji oraz obsługę zadłużenia wobec jednostki dominującej (Grupa Onet.pl SA).
W porównaniu do pierwszego półrocza zeszłego roku przychody portalu wzrosły o 59 procent.
Porównanie pierwszego półrocza 2004 z analogicznym okresem roku ubiegłego wskazuje, że główne źródło przychodów, czyli sprzedaż usług marketingowych, zwiększyła się o 51 procent. Natomiast niemal dwukrotnie, tj. o 98 procent, wzrosły przychody z tytułu sprzedaży płatnych produktów portalu, skierowane do końcowego użytkownika.
„W pierwszej połowie 2004 roku, dzięki dynamicznie rosnącym przychodom oraz relatywnie niskiej bazie kosztów portalu, Onet.pl wkroczył na drogę osiągania stabilnych nadwyżek środków finansowych oraz wypracowywania zysku netto. Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że druga połowa roku kalendarzowego, zarówno pod względem przychodów, jak i wypracowanych marż, jest znacznie lepsza od pierwszych sześciu miesięcy” – powiedział Robert Bednarski, dyrektor finansowy i Członek Zarządu Onet.pl SA.
1,9 miliarda odsłon miesięcznie, wynik osiągnięty w końcu pierwszego półrocza 2004 roku, stawia Onet.pl wśród najczęściej odwiedzanych portali w Europie. Ponad 5,5 miliona osób w Polsce deklaruje, że korzysta co najmniej raz w miesiącu z portalu Onet.pl. Stanowi to 75 procent wszystkich polskich Internautów (Net Track, SMG/KRC, II kwartał 2004).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.