Po raz pierwszy w swojej historii, za pierwsze półrocze 2004 rokuportal internetowy Onet.pl wypracował zysk netto.
W pierwszym półroczu 2004 r. portal Onet.pl wykazał ponad 2 miliony złotych zysku netto przy EBITDA na poziomie 8,5 miliona złotych. Jednocześnie Onet.pl w pierwszym półroczu generował stabilne nadwyżki środków pieniężnych wystarczające na finansowanie inwestycji oraz obsługę zadłużenia wobec jednostki dominującej (Grupa Onet.pl SA).
W porównaniu do pierwszego półrocza zeszłego roku przychody portalu wzrosły o 59 procent.
Porównanie pierwszego półrocza 2004 z analogicznym okresem roku ubiegłego wskazuje, że główne źródło przychodów, czyli sprzedaż usług marketingowych, zwiększyła się o 51 procent. Natomiast niemal dwukrotnie, tj. o 98 procent, wzrosły przychody z tytułu sprzedaży płatnych produktów portalu, skierowane do końcowego użytkownika.
„W pierwszej połowie 2004 roku, dzięki dynamicznie rosnącym przychodom oraz relatywnie niskiej bazie kosztów portalu, Onet.pl wkroczył na drogę osiągania stabilnych nadwyżek środków finansowych oraz wypracowywania zysku netto. Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że druga połowa roku kalendarzowego, zarówno pod względem przychodów, jak i wypracowanych marż, jest znacznie lepsza od pierwszych sześciu miesięcy” – powiedział Robert Bednarski, dyrektor finansowy i Członek Zarządu Onet.pl SA.
1,9 miliarda odsłon miesięcznie, wynik osiągnięty w końcu pierwszego półrocza 2004 roku, stawia Onet.pl wśród najczęściej odwiedzanych portali w Europie. Ponad 5,5 miliona osób w Polsce deklaruje, że korzysta co najmniej raz w miesiącu z portalu Onet.pl. Stanowi to 75 procent wszystkich polskich Internautów (Net Track, SMG/KRC, II kwartał 2004).
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!