Grupa Onet.pl podpisała z wytwórniami muzycznymi pierwsze w Polsce oficjalne porozumienia w zakresie udostępniania teledysków w Internecie. Docelowo będzie ich kilkanaście tysięcy.
W serwisach muzycznych Onetu powstanie największa wśród polskich portali baza legalnych teledysków pochodzacych z Universal Music Polska, EMI Music Poland oraz Magic Records. Teledyski są już dostępne w specjalnym kanale muzycznym w bibliotece materiałów wideo – Onet.tv. W ramach współpracy z wytwórniami internauci znajdą na Onecie nawet kilkanaście tysięcy wysokiej jakości teledysków, w tym również trudno dostępne archiwalne klipy oraz wszystkie najnowsze produkcje. Obecnie na kanale muzycznym w Onet.tv jest już dostępnych ok. 5 tysięcy teledysków. Kolejne będą dodawane w miarę postępów w cyfryzacji archiwów wytwórni.
W ramach porozumienia z wytwórniami Onet otrzymał również pierwszeństwo w relacjonowaniu ważnych wydarzeń muzycznych. Wytwórnie muzyczne podejmą działania zmierzające do wycofania wszystkich wideoklipów prezentowanych bez umów w polskiej sieci.
Rok 2010 w polskim Internecie będzie naszym zdaniem przełomowy, jeśli chodzi o wysokiej jakości treści wideo. Wspólnie z największymi wytwórniami, jako pierwszy portal w polskim Internecie, oferujemy naszym użytkownikom unikalny i całkowicie legalny kontent muzyczny w takiej ilości. Rozwijanie kompetencji w dziedzinie wideo w Internecie, to element budowania długoterminowej przewagi konkurencyjnej Grupy Onet.pl. – mówi Maciej Żak, członek zarządu Grupy Onet.pl odpowiadający za departament Portalu.
Jestem przekonany, że oferta muzyczna Onetu zadowoli nawet najbardziej wybrednych pasjonatów i wszystkich fanów. Docelowo, po zakończeniu procesu cyfryzacji archiwów wytwórni oraz przygotowaniu plików odpowiedniej jakości, w ręce internautów trafi olbrzymi zbiór teledysków. Na bieżąco na Onecie będą pojawiać się najnowsze produkcje. – komentuje Jarosław Grabowski, dyrektor Portalu.
Prezentujemy naszym użytkownikom wyłącznie wysokiej jakości treści, i co ważne, całkowicie legalne. Dla naszych partnerów, wytwórni muzycznych, istotne było, aby ich oferta dotarła do jak największej grupy internautów. Onet, jako najpopularniejszy portal w Polsce, jest najlepszym partnerem w skutecznej realizacji takiej strategii. – mówi Sabina Lipska, dyrektor ds. zakupu treści w Grupie Onet.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.