OnetKonekt: największa kampania reklamowa w historii Onet.pl

Opublikowano: 9 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

4 października 2002 r. rozpoczęła się największa kampania reklamowa w historii Onet.pl, promująca pierwszy ogólnopolski, niezależny dostęp do Internetu poprzez OnetKonekt. Teraz każdy posiadacz modemu może się łączyć się z Internetem przez niezależny numer dostępowy 020 95 80. Wyraża to motyw przewodni kampanii: „Chcemy być sobą!”, będący refrenem utworu Zbigniewa Hołdysa o tym samym tytule.

Kampania, która potrwa co najmniej do końca bieżącego roku, obejmie swoim zasięgiem telewizję, kino, ponad 30 tytułów czasopism i prasy codziennej, radio, reklamę zewnętrzną oraz oczywiście Internet.
Kampania powstała własnymi siłami zespołu marketingu Onet.pl, przy pomocy innych spółek grupy: ITI Film Studio oraz ITI Media Plus.

W scenach swobodnego lotu w powietrzu z prędkością 230 km/h wystąpili czołowi w Europie spadochroniarze, specjalizujący się w skydivingu, z Czech, Francji i Polski. Dla użytkowników usługi OnetKonekt zostanie przygotowana specjalna strefa, w której będą mogli się zapoznać z kulisami tworzenia reklamy oraz obejrzeć materiały, które nie będą rozpowszechniane w masmediach.

http://konekt.onet.pl

Sylwester KozakOnetKonekt: największa kampania reklamowa w historii Onet.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.