OnetTelefon: nadal 35 groszy za minutę

Opublikowano: 7 października 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Onet.pl utrzyma na niezmienionym poziomie ceny tanich rozmów zagranicznych. Pomimo decyzji TP SA, podwyższającej o sto procent ceny połączeń na numery 0700 koszt usługi OnetTelefon nie zmieni się. Abonenci TP SA i kilku innych operatorów będą mogli nadal płacić za połączenia międzynarodowe tylko 35 groszy za minutę, dzięki uruchomieniu nowego numeru OnetTelefon: 0-801 080 010.

OnetTelefon jest znacznie prostszy i tańszy w użyciu od innych dostępnych na rynku podobnych ofert taniego dzwonienia. Korzystający z OnetTelefon nie musi podpisywać żadnych umów, kupować kart-zdrapek, dokonywać jakichkolwiek przedpłat lub dzwonić przy pomocy komputera.

Wystarczy podnieść słuchawkę zwykłego telefonu stacjonarnego i zadzwonić na numer 0-801 080 010, następnie wykręcić ’00′, dodać numer kierunkowy kraju i wybrać żądany numer. Usługa realizowana jest w całości z wykorzystaniem tradycyjnych łączy telefonicznych i dlatego zapewnia bardzo dobrą jakość rozmowy.

Łukasz Mentel, dyrektor ds. rozwoju Onet.pl: podwyżka stawek na najniższej taryfie numeracji 0 700, z 35 na 71 groszy, znacznie obniża atrakcyjność takich form tanich połączeń z zagranicą. Nie mamy wpływu na decyzje podejmowane przez TP SA ale bardzo zależy nam na utrzymaniu naszej dobrej marki i zaufania, którym darzą nas klienci. Postanowiliśmy od 1 października wprowadzić alternatywny numer pozwalający wszystkim abonentom dzwonić za dotychczasową cenę.

Jak na razie Onet.pl jest jedynym dużym graczem rynkowym, który zdecydował się na tak szybką reakcję. Pozostałe podmioty oferują nadal połączenia zagraniczne przez numery 0-700, ale już dwukrotnie drożej.

http://www.telefon.onet.pl

Sylwester KozakOnetTelefon: nadal 35 groszy za minutę

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.