Platforma OnLive pozyskała 40 mln dolarów od firmy HTC. Serwis „gier w chmurze” pojawić ma się w telefonach tajwańskiego producenta.
O OnLive pisaliśmy w czerwcu 2010 r. Jest to serwis z grami komputerowymi przechowywanymi „w chmurze”. Zamiast uruchamiać grę z dysku twardego komputera, gracze używający OnLive mogą łączyć się z systemem przechowującym nie tylko ich dane (na przykład zapisy postępów), ale całą grę. Co więcej w każdą produkcję będzie można zagrać na różnych urządzeniach – komputerach PC i Mac oraz – dzięki specjalnemu urządzeniu – na ekranie telewizora. Wkrótce także na telefonach HTC.
Pozyskanie dużego dofinansowania może oznaczać szybki rozwój platformy, której twórcą jest Steve Perlman. Zainwestował on w technologię stojącą za OnLive już dziewięć lat temu. Teraz przekonuje, że nie będzie problemu z graniem w gry dostępne za pośrednictwem serwisu na ekranach urządzeń przenośnych takich jak HTC EVO.
Przedstawiciele HTC mają nadzieję, że uda się nie tylko uniezależnić graczy od przebywania w konkretnym miejscu, w którym znajdują się takie urządzenia jak konsole do gier, ale udowodnić, że rozrywka najwyższej jakości jest możliwa także na smartfonach.
Możliwość korzystania z OnLive mają obecnie jedynie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Wymagane jest również łącze internetowe o min. przepustowości 5 Mbps. Wciąż nie wiadomo czy i kiedy zostanie on udostępniony na innych rynkach.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.