Ontrack PowerControls w TP SA

Opublikowano: 5 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Po FBI, Senacie Stanów Zjednoczonych, US Postal Service, agencji komunikacji Białego Domu oraz armii USA z rozwiązania Ontrack PowerControls skorzysta Telekomunikacja Polska S.A. Aplikacja umożliwia szybki dostęp do wiadomości poczty elektronicznej opartej na rozwiązaniu MS Exchange. Dzięki jedynemu w swojej klasie rozwiązaniu Ontrack’a dwa tysiące pracowników TP S.A. w ponad stukrotnie krótszym niż dotychczas czasie będzie mogło odnaleźć i odtworzyć zarchiwizowane wiadomości pocztowe.

Ontrack PowerControls cechuje brak konieczności wdrażania, zaawansowane mechanizmy wyszukiwania zarchiwizowanych wiadomości pocztowych a także opcje aplikacji umożliwiające naprawę i odzyskanie utraconych lub uszkodzonych wiadomości poczty korporacyjnej.

Aplikacja Ontrack’a pozwala na niemal natychmiastowe dotarcie do wiadomości zawartych w pliku exchange data base – *.edb. Dotychczas wykonanie podobnej operacji wymagało zatrzymania pracy serwera i odtworzenia zapisanych w pliku *.edb informacji pocztowych lub uruchomienia bliźniaczego serwera umożliwiającego dostęp do wszystkich zasobów poczty korporacyjnej. Oba rozwiązania były czasochłonne i nieefektywne ekonomicznie.

Na rozwiązanie Ontrack’a, wprowadzone na rynek polski w październiku 2003 roku, zdecydowały się dotychczas PZU i PZU Życie. Potencjalnymi użytkownikami Ontrack PowerControls mogą zostać wszystkie firmy korzystające z rozwiązania Microsoft Exchange Server. W Polsce jest ich około tysiąca.

Ontrack PowerControls wykorzystywany jest na całym świecie. Dystrybutorem rozwiązania w Polsce jest MBM Ontrack odzyskiwanie danych, wyłączny dostawca technologii Ontrack w Polsce i Europie Wschodniej.

http://www.mbm.com.pl

Sylwester KozakOntrack PowerControls w TP SA

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.