Agencja interaktywna Opcom zakończyła pracę nad piątym z kolei serwisem internetowym dla marki Big Star. Opcom obsługuje markę Big Star nieprzerwanie od ponad dwóch lat.
„Big Idea” nowego serwisu Big Star to silne powiązanie szaty graficznej z materiałami promocyjnymi wykorzystywanymi offline (fotografie aktualnej kolekcji ubrań) oraz konkurs nudujący bazę adresów e-mail oraz generujący dużą liczbę wejść na serwis. Trzy pierwsze serwisy Big Star przygotowane przez Opcom wyróżniały się oryginalnymi rozwiązaniami graficznymi, zdobywały międzynarodowe nagrody. Poprzedni i aktualny serwis realizuje nową, wynikającą z oczekiwań internautów strategię, która angażuje internautę w działania proponowane na serwisie. Poprzednio był to konkurs na utwór muzyczny a obecnie tematem konkursu jest projekt graficzny na firmową torbę.
Już w pierwszym tygodniu nadesłano 2500 projektów, bez wsparcia kampanii reklamowej. Konkurs składa się z sześciu dwutygodniowych etapów, podczas których wybranych zostanie 12 finalistów (6 wybierają internauci, 6 jury Big Star) oraz finału. Każdy finalista otrzymuje torbę z ciuchami Big Star o wartości 500zł, a zwycięzcy konkursu wybrani głosami internautów: laptop MacBook, iPod i iPod Shuffle.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.