Opcom i Big Star razem po raz piąty

Agencja interaktywna Opcom zakończyła pracę nad piątym z kolei serwisem internetowym dla marki Big Star. Opcom obsługuje markę Big Star nieprzerwanie od ponad dwóch lat.
„Big Idea” nowego serwisu Big Star to silne powiązanie szaty graficznej z materiałami promocyjnymi wykorzystywanymi offline (fotografie aktualnej kolekcji ubrań) oraz konkurs nudujący bazę adresów e-mail oraz generujący dużą liczbę wejść na serwis. Trzy pierwsze serwisy Big Star przygotowane przez Opcom wyróżniały się oryginalnymi rozwiązaniami graficznymi, zdobywały międzynarodowe nagrody. Poprzedni i aktualny serwis realizuje nową, wynikającą z oczekiwań internautów strategię, która angażuje internautę w działania proponowane na serwisie. Poprzednio był to konkurs na utwór muzyczny a obecnie tematem konkursu jest projekt graficzny na firmową torbę.

Już w pierwszym tygodniu nadesłano 2500 projektów, bez wsparcia kampanii reklamowej. Konkurs składa się z sześciu dwutygodniowych etapów, podczas których wybranych zostanie 12 finalistów (6 wybierają internauci, 6 jury Big Star) oraz finału. Każdy finalista otrzymuje torbę z ciuchami Big Star o wartości 500zł, a zwycięzcy konkursu wybrani głosami internautów: laptop MacBook, iPod i iPod Shuffle.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top