Z danych z lipca br. wynika, że największym zainteresowaniem użytkowników serwisu motofakty.pl cieszyły się następujące marki:
1. Opel – 11,31% zapytań,
2. Ford – 8,96%,
3. Fiat – 8,84%,
4. Volkswagen – 7,41%,
5. Renault – 6,44%.
Wśród modeli największą popularność uzyskały:
1. Opel Astra – 3,88%,
2. VW Golf – 2,69%,
3. Ford Mondeo – 2,48%,
4. Opel Vectra – 2,12%,
5. Opel Omega 2,04%.
Dane zostały zebrane na próbie ponad 120 tysięcy Internautów, którzy odwiedzili serwis Motofakty.pl w lipcu br., generując ponad 2 miliony odsłon serwisu. Zliczono zainteresowanie Internautów danymi dotyczącymi marek i modeli w zakresie informacji o cenach, danych technicznych, promocjach dealerów, testów ekspertów itp.
„Cieszy nas dominacja w pierwszej piątce aut z segmentu D i E. Pokazuje to jakość użytkowników naszego serwisu. Jak widać, jest on odwiedzany przede wszystkim przez osoby zamożne, tzw. wyższą klasę średnią” mówi Artur Cichoń, szef serwisu Motofakty.pl.
Motofakty.pl to nowy serwis, uruchomiony w maju br. dla osób zainteresowanych kupnem nowego samochodu. Cechą wyróżniającą serwis jest skupienie się na wiadomościach z rynku motoryzacyjnego, poradach dotyczących ekspolatacji samochodów, działach poświęconych zakupowi nowych aut oraz brak części poświęconej ogłoszeniom drobnym kupna-sprzedaży aut używanych. Już w trzecim miesiącu istnienia serwis stał się jednym z najbardziej popularnych vortali motoryzacyjnych w Polsce.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.