NetSprint podpisał umowę z Open AdExchange, europejskim operatorem reklamy kontekstowej. NetSprint dostarczy na rynek duński technologię, która pozwoli wydawcom europejskim na wzmocnienie pozycji na rynku reklam Pay-per-Click.Na korzystanie z Open AdExchange zdecydowało się kilka grup wydawniczych Danii. Łącznie wszystkie serwisy, na których zostaną wdrożone skrypty Open Adexchange generują ponad 40 proc. kwalifikowanego ruchu w duńskiej sieci.
Zadanie jakie stawia przed sobą Open AdExchange to przywrócenie bezpośrednich relacji pomiędzy wydawcami a reklamodawcami i odzyskanie przez nich kontroli nad przychodami z reklam emitowanych w internecie w modelach Pay-per-Click i Pay-per-Performance. Ich rozwiązania umożliwiają zarządzenie sprzedażą i emisją reklam kontekstowych na stronach wydawców, dzięki narzędziom do analizy treści stron, kontroli emisji oraz pomiaru statystyk efektywności.
Wpisy promowane
- Jak szybko wdrożyć profesjonalne oprogramowanie dla firm?Sprawne zarządzanie danymi i procesami wewnętrznymi wymaga zastosowania nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Jednak wiele przedsiębiorców wciąż wstrzymuje się z decyzją o ...
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!