Open AdExchange i NetSprint wchodzą do Danii

Opublikowano: 24 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

NetSprint podpisał umowę z Open AdExchange, europejskim operatorem reklamy kontekstowej. NetSprint dostarczy na rynek duński technologię, która pozwoli wydawcom europejskim na wzmocnienie pozycji na rynku reklam Pay-per-Click.Na korzystanie z Open AdExchange zdecydowało się kilka grup wydawniczych Danii. Łącznie wszystkie serwisy, na których zostaną wdrożone skrypty Open Adexchange generują ponad 40 proc. kwalifikowanego ruchu w duńskiej sieci.

Zadanie jakie stawia przed sobą Open AdExchange to przywrócenie bezpośrednich relacji pomiędzy wydawcami a reklamodawcami i odzyskanie przez nich kontroli nad przychodami z reklam emitowanych w internecie w modelach Pay-per-Click i Pay-per-Performance. Ich rozwiązania umożliwiają zarządzenie sprzedażą i emisją reklam kontekstowych na stronach wydawców, dzięki narzędziom do analizy treści stron, kontroli emisji oraz pomiaru statystyk efektywności.

Tomasz UchańskiOpen AdExchange i NetSprint wchodzą do Danii

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski