Open AdExchange i NetSprint wchodzą do Danii

NetSprint podpisał umowę z Open AdExchange, europejskim operatorem reklamy kontekstowej. NetSprint dostarczy na rynek duński technologię, która pozwoli wydawcom europejskim na wzmocnienie pozycji na rynku reklam Pay-per-Click.Na korzystanie z Open AdExchange zdecydowało się kilka grup wydawniczych Danii. Łącznie wszystkie serwisy, na których zostaną wdrożone skrypty Open Adexchange generują ponad 40 proc. kwalifikowanego ruchu w duńskiej sieci.

Zadanie jakie stawia przed sobą Open AdExchange to przywrócenie bezpośrednich relacji pomiędzy wydawcami a reklamodawcami i odzyskanie przez nich kontroli nad przychodami z reklam emitowanych w internecie w modelach Pay-per-Click i Pay-per-Performance. Ich rozwiązania umożliwiają zarządzenie sprzedażą i emisją reklam kontekstowych na stronach wydawców, dzięki narzędziom do analizy treści stron, kontroli emisji oraz pomiaru statystyk efektywności.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Shopper Day 2021
26.10.2021
Expert Summit 2021
04.11.2021
Forum Gospodarki Cyfrowej
09.11.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry