Warszawska firma technologiczna eo Networks zbudowała vortal internetowy dla nowego gracza na polskim rynku doradztwa finansowego – Open Finance. Do budowy serwisu dla Open Finance, firmy zajmującej się doradztwem finansowym dla klientów indywidualnych, eo Networks wykorzystało flagowy produkt firmy – CMS CAVA. Oprogramowanie działa w oparciu o rozwiązanie typu CMS (Content Management System) – system zarządzania treścią, pozwalający na dynamiczną budowę, administracje i rozwój vortalu.
Prace nad stworzeniem serwisu podzielono na kilka etapów. Oprogramowanie warszawskiej firmy nie będzie tylko służyć do aktualizacji stron internetowych, lecz także wspierać procesy sprzedaży i obsługi klienta.
„Praca z eo Networks przy budowie vortalu www.open.pl przebiegała bezproblemowo. Kolejne części serwisu były oddawane na czas, a zaproponowane przez eo rozwiązania spełniały nasze oczekiwania zarówno pod względem technologicznym jak i finansowym” – powiedział Dominik Fajbusiewicz z Open Finance.
„Kierując się zasadą, że nie dokonuje się zmian w drużynie, która wygrywa, podjęliśmy decyzję, że budowę kolejnych systemów back office zlecimy ponownie firmie eo Networks” – dodał Rafał Zinczuk, odpowiedzialny za projekty IT w Open Finance. BackOffice jest systemem informatycznym zawierającym szereg rozwiązań umożliwiających zarówno gromadzenie danych, jak też szeroko pojęte zarządzanie nimi. Stanowi narzędzie wspierające i organizujące system pracy. „Zostaliśmy wybrani do budowy serwisu Open Finance, gdyż posiadamy doświadczenie w tego typu projektach. W zeszłym roku jedno z największych naszych wdrożeń miało miejsce u innej znanej na polskim rynku firmy doradczej” – powiedział Stefan Batory, prezes eo Networks
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.