Open Media dla Cukru Królewskiego

Opublikowano: 28 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Do końca wakacji potrwa letnia kampania promocyjna Cukru Królewskiego „Słoik Królewskich Słodkości”. W ramach kampanii, dla konsumentów  zorganizowana została wakacyjna loteria oraz kilkanaście mniejszych konkursów w prasie i internecie. Za działania public relations na rzecz Cukru Królewskiego oraz konkursy konsumenckie w mediach odpowiada krakowska agencja Open Media

Celem letniej kampanii promocyjnej Cukru Królewskiego jest zachęcenie wszystkich miłośników naturalnych słodkości do samodzielnego sporządzania przetworów.

W ramach „Słoika Królewskich Słodkości”, przez całe wakacje trwa wielka loteria Cukru Królewskiego, w której na konsumentów czekają 3 bony na sprzęt AGD o wartości 10 000zł każdy. Dodatkowo, organizatorzy przewidzieli dla pierwszych 3 000 uczestników konkursu nagrody gwarantowane, czyli zestawy do dekoracji słoików z przetworami. Aby wziąć udział w loterii, należy z 10 opakowań promocyjnego białego Cukru Królewskiego wyciąć znaczki loterii i wraz z kuponem konkursowym przesłać do organizatora.

Letnia kampania promocyjna to również konkursy dla czytelników prasy regionalnej oraz kluczowych kobiecych i kulinarnych serwisów internetowych. Nagrodami w konkursach są urządzenia AGD, czyli blendery i cyfrowe wagi kuchenne, a także zestawy do dekoracji słoików. Za realizację i koordynację tej części kampanii odpowiada Open Media. Dodatkowo krakowska agencja prowadzi intensywne działania PR w kilkudziesięciu tytułach, głównie prasy lifestylowej, kobiecej i branżowej.

„Słoik Królewskich Słodkości” intensywnie wspiera także kampania reklamowa w prasie kobiecej i handlowej, która zakończy się pod koniec sierpnia. Autorem koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii Cukru Królewskiego, a także koordynatorem loterii jest DEMO Effective Launching. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada PRO Media House.

Tomasz UchańskiOpen Media dla Cukru Królewskiego

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski