Do końca wakacji potrwa letnia kampania promocyjna Cukru Królewskiego „Słoik Królewskich Słodkości”. W ramach kampanii, dla konsumentów zorganizowana została wakacyjna loteria oraz kilkanaście mniejszych konkursów w prasie i internecie. Za działania public relations na rzecz Cukru Królewskiego oraz konkursy konsumenckie w mediach odpowiada krakowska agencja Open Media.
Celem letniej kampanii promocyjnej Cukru Królewskiego jest zachęcenie wszystkich miłośników naturalnych słodkości do samodzielnego sporządzania przetworów.
W ramach „Słoika Królewskich Słodkości”, przez całe wakacje trwa wielka loteria Cukru Królewskiego, w której na konsumentów czekają 3 bony na sprzęt AGD o wartości 10 000zł każdy. Dodatkowo, organizatorzy przewidzieli dla pierwszych 3 000 uczestników konkursu nagrody gwarantowane, czyli zestawy do dekoracji słoików z przetworami. Aby wziąć udział w loterii, należy z 10 opakowań promocyjnego białego Cukru Królewskiego wyciąć znaczki loterii i wraz z kuponem konkursowym przesłać do organizatora.
Letnia kampania promocyjna to również konkursy dla czytelników prasy regionalnej oraz kluczowych kobiecych i kulinarnych serwisów internetowych. Nagrodami w konkursach są urządzenia AGD, czyli blendery i cyfrowe wagi kuchenne, a także zestawy do dekoracji słoików. Za realizację i koordynację tej części kampanii odpowiada Open Media. Dodatkowo krakowska agencja prowadzi intensywne działania PR w kilkudziesięciu tytułach, głównie prasy lifestylowej, kobiecej i branżowej.
„Słoik Królewskich Słodkości” intensywnie wspiera także kampania reklamowa w prasie kobiecej i handlowej, która zakończy się pod koniec sierpnia. Autorem koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii Cukru Królewskiego, a także koordynatorem loterii jest DEMO Effective Launching. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada PRO Media House.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.