OPENKontakt.com prowadzi ostatnie prace związane z uruchomieniem czwartej – niemieckiej wersji językowej portalu. Serwis, którego głównym działem jest Giełda Ofert Biznesowych, powstał w 1999 r. – początkowo był dostępny wyłącznie w rosyjskiej wersji językowej, później powstały wersje polska i angielska. Od kilku miesięcy trwają prace nad najnowszą – niemiecką wersją portalu.
– Chcemy stworzyć pomost, dzięki któremu nawiązanie kontaktów handlowych z Niemcami będzie łatwiejsze. Po wejściu Polski do Unii Europejskiej Niemcy będą częściej szukali partnerów handlowych w Polsce; wiele firm już zadeklarowało chęć takiej współpracy. Również nasi wschodni sąsiedzi szukają nowych kontrahentów z Niemiec. – wyjaśnia prezes OPENKontakt.com Bartłomiej Niewiński. – Trzeba także dodać, że zwiększenie atrakcyjności oferty pociągnie za sobą również zmianę cennika, warto więc zastanowić się nad podjęciem współpracy z nami nieco wcześniej i skorzystać z obowiązujących jeszcze niższych cen…
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.