Firma Opera uruchamia sklep z aplikacjami o nazwie Opera Mobile Store. Dostępny jest dla mieszkańców 200 krajów i wykorzystuję technologię firmy Appia.
Opera Mobile Store działa w oparciu technologię firmy Appia, która oferuje możliwość tworzenia sklepów z aplikacjami dla urządzeń mobilnych. W sklepie znaleźć można darmowe i płatne programy dla różnych systemów operacyjnych oraz platform takich jak Java, Symbian, BlackBerry czy Android. W przeglądarkach Opera Mini i Opera Mobile, z których korzysta ponad 100 mln osób na całym świecie, pojawi się specjalny link do katalogu programów.
Wygląd sklepu zmienia się w zależności od urządzenia, na którym jest wyświetlany. Zmienia się również język oraz prezentowana waluta.
Opera uruchomiła jednocześnie Opera Publisher Portal, platformę, która umożliwia twórcom aplikacji umieszczenie oprogramowania w katalogu. Model biznesowy to podział zysków: 70 proc. trafia do kieszeni wydawców.
Firma informuje, że w okresie poprzedzającym oficjalne uruchomienie Opera Mobile Store miała 15 mln użytkowników z 200 krajów.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.