Coraz więcej osób, chcąc wydrukować wizytówki, robi to przez internet. Drukarnie internetowe powoli wypierają te stacjonarne, oferując bardzo konkurencyjne stawki i usługi. Czy warto drukować wizytówki online – i dlaczego tak?
Dlaczego drukować wizytówki online?
Przede wszystkim wizytówki online do wydruku są zwykle przygotowywane przez profesjonalnych grafików. Pozwala to zmniejszyć ryzyko kosztownych pomyłek i błędów podczas projektowania i przygotowywania plików do druku. Zamawiając wizytówki w sieci, bez wychodzenia z domu – możemy wybrać i modyfikować gotowe wzory wizytówek. Co ważne, wiele drukarni internetowych oferuje wzory wizytówek zupełnie za darmo. Taki szablon wizytówki można dowolnie personalizować, uzupełniając swoim logo i danymi pracowników. Zamawiając wizytówki online, możemy robić to 24/7, z dowolnego miejsca na świecie i w najdogodniejszym dla nas czasie.
Wizytówki online – do wydruku, gotowe, start!
Drukując wizytówki przez internet, można wiele zaoszczędzić – zarówno czasu, jak i energii. To przede wszystkim wygodne rozwiązanie – znacznie szybsze i sprawniejsze niż szukanie stacjonarnej drukarni. Projektując wizytówki online, możemy też dowolnie je komponować, a pomysły na bieżąco oceniać i weryfikować na podglądzie. A jeśli będziemy chcieli wprowadzić drobne zmiany – możemy zrobić do od ręki, bez tracenia czasu na tłumaczenie tego grafikowi lub drukarzowi. Gdy projekt będzie już spełniał nasze oczekiwania, wystarczy kliknąć i czekać aż pakiet wizytówek zostanie dostarczony prosto na nasze biurko.
Szablony wizytówek do wydruku – droga do sukcesu
Jeśli korzystamy z darmowych wzorów wizytówek online, nie musimy się martwić o to, czy dany projekt jest dobrze przygotowany do druku. Internetowe szablony wizytówek są zazwyczaj odpowiednio dostosowane do druku – wystarczy po prostu uzupełnić je własną treścią. Wizytówki zaprojektowane online będą także dobrze przygotowane do wydruku – nie będziemy musieli martwić się o spady, zamianę RGB na CMYK i dopasowanie projektu do wymagań danej drukarni. Kto samodzielnie próbował wysłać pliki do drukarni, ten wie, jak wiele elementów trzeba uwzględnić w projekcie.
Jak drukować wizytówki online?
Warto wybrać jedną drukarnię, w której będziemy wykonywać nie tylko wizytówki, ale też większość naszych materiałów reklamowych. Dzięki temu zyskujemy pewność co do spójności barwnej naszych materiałów reklamowych, nie przepłacamy, a do tego całość zamawiamy z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Stąd też, wybierając drukarnię online, sprawdźmy, jakie produkty wykonuje i jakie technologie druku stosuje – im więcej możliwości, tym większa szansa, że w jednym miejscu wykonamy pakiet wszystkich materiałów.
Jak wybrać drukarnię online?
Wybierając miejsce, w którym będziemy drukować online, dobrze przeanalizujmy ofertę – zwracając uwagę zarówno na opinie o drukarni, jak i stronę, jakość i ceny. Nie dajmy się nabrać na zaniżone ceny – zawsze sprawdzajmy, ile wynosi cena wraz z kosztami dostawy (wiele drukarń ukrywa te koszty właśnie na ostatnim kroku zakupowym). Poza tym zwróćmy uwagę na jakość i estetykę strony – to ona jest najlepszą wizytówką każdej drukarni online. Drukując wizytówki i inne materiały firmowe online ułatwiamy sobie życie, obniżamy koszty, a do tego możemy korzystać z bogatej bazy darmowych szablonów. Warto wypróbować to rozwiązanie – najlepiej zacząć od pakietu wizytówek firmowych na próbę. Jeśli te spełnią nasze oczekiwania, można myśleć o dalszej, stałej współpracy. Powodzenia!
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.