Firma ORBA, specjalizująca się we wdrożeniach eCommerce na platformie Magento, została oficjalnym partnerem PayU. Przedstawiciele obu firm zapowiadają na najbliższe lata strategiczną współpracę przy tworzeniu narzędzi na potrzeby sklepów działających na platformie Magento oraz Magento 2.
W listopadzie ubiegłego roku na rynku pojawiła się dużo bardziej zaawansowana technologicznie nowa wersja – Magento 2. Stworzony przez ORBA moduł integrujący płatności elektroniczne PayU na potrzeby nowej wersji platformy Magento, okazało się bardzo wyczekiwanym ułatwieniem dla e-sklepów. Moduł ORBA | PayU Magento 2 jest jednym z pierwszych opublikowanych dodatków tego typu i stanowi oficjalne rozwiązanie dedykowane dla klientów PayU.
Dodatek udostępnia szeroki wachlarz funkcji – poza standardową integracją pozwala m.in. na ponawianie nieudanych płatności czy automatyczny zwrot środków do klienta po wystawieniu faktury korygującej w sklepie.
Magento może stać się dominującą technologią w najbliższej przyszłości światowego e-commerce. Już w tej chwili ponad 13 proc. sklepów internetowych na świecie działa na silniku Magento. Cieszymy się, że nasze wdrożenia i nowe rozwiązania dla tej platformy zyskują uznanie i popularność w polskim e-handlu. Biorąc pod uwagę pozycję PayU na tym rynku, nasza współpraca ma dla nas strategiczne znaczenie – powiedział Roman Baluta, Prezes Zarządu ORBA
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.