Orchestra – zarządzaj swoimi zadaniami

Opublikowano: 9 stycznia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Nie ma chyba jeszcze idealnego programu do zarządzania zadaniami, każdy z nas pracuje w nieco inny sposób. Program dobry dla jednej osoby nie musi być dobry dla pozostałych. Czym chce się wyróżnić Orchestra? Praca grupowa i notatki głosowe mają być magnesem przyciągającym użytkowników.

Na iOS istnieje bardzo wiele różnych i popularnych aplikacji do zarządzania zadaniami – Things, Omnifocus, Producteev czy Wunderlist. Czym więc chcą zaskoczyć nas twórcy Orchestry? Funkcjonalnie niestety jest dość ubogo. Przede wszystkim nie ma zadań cyklicznych (np. comiesięczne zadanie „zapłacić za telefon”), nie ma też pracy z kontekstami (tagami) znanymi z aplikacji GTD. Jest za to bardzo ładny interfejs i intuicyjna praca z programem, są też elementy pracy grupowej – zadania możemy przypisywać innym użytkownikom Orchestry. Istotnym elementem są też obszary pracy – tak więc możemy zdefiniować sobie „praca”, „dom” czy na przykład „nauka”. Są też komentarze do zadań – tak więc dane zadanie może mieć swoją historię. Mamy też notatki głosowe, dzięki którym nie musimy notować zadań tylko możemy je odsłuchać.

Czy to wystarczy aby użytkownicy przekonali się do korzystania z Orchestry? Z jednej strony aplikacje proste z podstawową funkcjonalnością takie jak Wunderlist odnoszą sukces, z drugiej zaś ta prostota nie pozwala zarządzać zadaniami w sposób znany z Things czy Omnifocus. Zaznaczmy tylko, że aplikacja jest w fazie beta, tak więc na pewno nie jest to koniec jej możliwości, prawdopodobnie możemy się spodziewać płatnych abonamentów za korzystanie z aplikacji.

Na pewno warto poświęcić kilka minut na zapoznanie się z możliwościami programu. Aplikacja obecnie jest darmowa i można ją pobrać z App Store.

Sylwester KozakOrchestra – zarządzaj swoimi zadaniami

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.