Spółka Oriaq z Grupy IQS nawiązała współpracę z holdingiem INFOR PL. Wspólne działania dotyczą badań funkcjonalności i użyteczności stron internetowych holdingu.
„Nawet najlepiej przygotowane serwisy internetowe wymagają przeprowadzenia okresowej analizy i oceny z punku widzenia użytkownika. Wzajemna współpraca to przykład odpowiedzialnego podejścia do rozwoju i zmian. Świadczy o tym, że INFOR PL traktuje swoich użytkowników jako partnerów biznesowych” – komentuje Bartłomiej Zarębski, prezes firmy Oriaq.
W badaniach mają zostać wykorzystane innowacyjne techniki badawcze Oriaq Solutions, które opierają się na unikalnej metodologii z wykorzystaniem najnowszej technologii i są dobierane indywidualnie do potrzeb danego klienta. Dzięki temu INFOR PL zdobędzie nie tylko analizę aktualnej sytuacji, ale także praktyczne wskazówki biznesowe.
„Realizując misję INFOR to Internet od lat staramy się o skutecznie wykorzystywać zarówno wyniki prowadzonych badań jak i wiedzę o rynku” – mówi Jan Jaworowski – pełnomocnik Zarządu ds. Internetu w holdingu INFOR PL. „Tym razem uznaliśmy, że doświadczony i wiarygodny partner, jakim jest Oriaq pomoże nam wypracować jeszcze lepsze rozwiązania tak, aby nie tylko dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań użytkowników, ale i je wyprzedzać”.
Współpraca obu firm ma charakter kompleksowy i zakłada przeprowadzenie wielu badań do końca roku. Strony myślą jednocześnie o przedłużeniu i pogłębieniu współpracy w 2010 roku.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.