Z początkiem nowego roku szwedzka firma kosmetyczna Oriflame rozpoczęła współpracę ze specjalizującą się w e-mail marketingu spółką SARE.
– Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie SARE, ponieważ jesteśmy przekonani, że profesjonalny system do e-mail marketingu znajduje doskonałe zastosowanie w komunikacji wewnętrznej. To rozwiązanie pozwala nam w szybki sposób dotrzeć z precyzyjnym komunikatem do naszych konsultantów w całym kraju – mówi Radosław Napieraj z Oriflame Poland.
Wdrożony właśnie w Oriflame Poland system do e-mail marketingu SARE ma usprawnić przepływ informacji pomiędzy firmą a niezależnymi konsultantami pracującymi na terenie całego kraju. Z wiadomości wysyłanych za pośrednictwem SARE konsultanci dowiadują się zarówno o przygotowanych dla nich ofertach cenowych, nowych produktach, jak również wydarzeniach i akcjach, w które mogą się zaangażować.
Oriflame jest międzynarodową firmą kosmetyczną prowadzącą sprzedaż bezpośrednią. Obecnie działa w 57 krajach i prowadzi sprzedaż kosmetyków wyłącznie poprzez konsultantów.
www.sare.pl
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.