Firma ORLEN OIL uruchomiła serwis produktowy dedykowany nowej linii olejów dla motoryzacji – Platinum. Ma on za zadanie dostarczyć szczegółowe informacje na temat produktu oraz ułatwić klientom dobranie odpowiedniego oleju dla danego samochodu. Serwis zaprojektowała i wdrożyła agencja interaktywna Conecto.
Serwis platinumoil.pl stworzony został w przeświadczeniu, że informacja jest najlepszym sposobem przekonania klientów do nowego produktu. – Zwykle budzi on nieufność. Ludzie mają dużo większe przekonanie do tego, co już dobrze znają. Postanowiliśmy postawić na informację, ponieważ w ten sposób potencjalny użytkownik poznaje produkt od podszewki i nabiera do niego zaufania – mówi Artur Małolepszy, Dyrektor ds. marketingu. Dlatego też w serwisie można odnaleźć wszystkie dane dotyczące olejów Platinum: formuły technologiczne wykorzystane w tej linii produktów, opinie ekspertów, a także wyniki badań Instytutu technologii Nafty, zobrazowane plastycznie za pomocą wykresów.
Wyjątkowo praktycznym rozwiązaniem jest aplikacja „Dobierz olej dla siebie”, dostępna ze strony głównej i wszystkich podstron. Wystarczy wpisać markę samochodu, model i rok produkcji, by komputer dobrał najwłaściwszy rodzaj oleju Platinum. System doboru oleju został zaprojektowany tak, że wyłapuje błędy przy wypełnianiu rubryk. Niemożliwe jest zatem podanie niewłaściwego produktu.
Conecto odpowiedzialna była za kreację wizerunku olejów Platinum w Internecie oraz wdrożenie systemu Step CMS. Zapewnia on między innymi interaktywny kontakt z osobami zainteresowanymi produktem. Poprzez aplikację „Zadaj pytanie” użytkownik może przesłać zapytanie do Centrum Prasowego ORLEN OIL. Pytania z odpowiedzią są następnie publikowane w serwisie.
http://www.platinumoil.pl
http://www.conecto.pl
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.