Od kwietnia OS3 będzie odpowiadzialna za promocję zabawki Furby, której producentem jest Hasbro. W ramach projektu zostaną stworzone profile na Facebooku oraz NK.
Na Naszej Klasie zostanie dodatkowo stworzona gra. Realizacja projektu została oparta na trzech grupach docelowych: dzieciach, rodzicach oraz osobach młodych, które pamiętają zabawkę sprzed 15 lat.
Edukacyjna zabawka, która narodziła się w 1998 roku, zadebiutuje w Polsce na wiosnę w nowej odsłonie i przemówi w naszym rodzimym języku.
OS3 współpracuje z Hasbro Polska od 2005 roku, prowadząc projekty m.in. dla marek: Tabu, Pictureka, Cuponk, WGR czy Monopoly. W 2012 agencja otrzymała srebrne Effie za kampanię „Głosowanie na polską planszę Monopoly Polska”.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.