levis-farby.pl to trzeci serwis wykonany przez agencję OS3 multimedia na zlecenie Kujawskiej Fabryki Farb i Lakierów Nobiles Sp. z o.o. Kompleksowa obsługa firmy przez agencję objęła już wykreowanie internetowego wizerunku marek Sadolin oraz Nobiles.
Jednym z podstawowych założeń serwisu jest promowanie i pozycjonowanie marki Levis jako nowoczesnej, inspirującej i prestiżowej.
„W serwisie zastosowaliśmy efektowne rozwiązania w zakresie nawigacji oraz wizualizacji. Swój oryginalny i świeży styl, strona zawdzięcza umiejętnemu łączeniu filozofii marki z odpowiednią grafiką. Marka Levis w wydaniu internetowym czerpie natchnienie z doskonałych form świata zewnętrznego i w swoim założeniu ma stanowić bardzo wyrazisty przekaz” – powiedział Michał Korepta – koordynator projektu Levis w OS3 multimedia.
„Podobnie jak przy poprzednich projektach obdarzyliśmy agencję dużym zaufaniem. Znajomość naszych potrzeb i wyczucie stylu zadecydowały o ostatecznej formie nowego serwisu marki Levis. Dzięki spójności wszystkich naszych dotychczasowych realizacji możemy pochwalić się silnym i wyrazistym wizerunkiem naszych marek w internecie.” – powiedziała Daria Bielska brand manager marki Levis.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.