Wraz z sezonem wiosna/lato 2004 marka Reporter zmienia swoje oblicze. Projektowany i obsługiwany przez agencję OS3 multimedia serwis reporter.com.pl po pół roku przeszedł gruntowną przebudowę. Wszystkie materiały poligraficzne, podobnie jak w przypadku poprzedniej kolekcji, przygotowała JOTKA print design. Fotografie wykorzystane w serwisie i poligrafii powstały w studiu fotograficznym INIS fotografia. Wszystkie trzy firmy budujące wizerunek marki Reporter są częścią grupy medialnej OS3 group.
„Od początku współpracy OS3 group z marką Reporter założyliśmy, że wszystkie działania OS3 multimedia, INIS i JOTKI będą spójne. Serwis internetowy ciągle się rozwija nawiązując bezpośrednio do tego, co pojawia się w promocyjnych materiałach drukowanych Reportera. Wykorzystujemy istnienie grupy do tworzenia silnych przekazów, które przynoszą naszemu klientowi wymierne efekty. Zależy nam, aby internauta pozytywnie utrwalił markę Reporter i przypomniał sobie o niej podczas zakupów, żeby strona Reportera mocno wyróżniała się na tle konkurencji.” – powiedział Michał Korepta – koordynator projektu Reporter w OS3 multimedia.
Strona adresowana jest przede wszystkim do osób ceniących wygodną, luźnąi modną odzież. Główne założenie serwisu to promowanie i pozycjonowanie marki Reporter jako trendowej, nowoczesnej i dynamicznej.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.