We współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia, firma Oriflame przygotowała dla swojej sieci sprzedaży multimedialną prezentację szkoleniową. Stanowi ona przewodnik po stronie internetowej oriflame.pl i zachęca do częstego korzystania z jej zasobów usprawniających codzienną pracę.
Prezentacja powstała z myślą o edukacji tych konsultantów Oriflame, którzy nie korzystali dotychczas z narzędzi on-line. Stanowi ona dodatek do dostarczanych im materiałów promocyjnych oraz produktów . Jej celem jest przekonanie konsultantów do korzyści płynących z wykorzystania internetu.
„Prezentacje szkoleniowe, to w dobie nieustannie rosnącej konkurencji na rynku bardzo ważny element w działalności firmy. Mam nadzieję, że dzięki dużemu doświadczeniu i ciekawym projektom agencji OS3, nasza produkcja zaciekawi odbiorców i stanie się doskonałym nośnikiem informacji. Jasno i nowocześnie przekazana w naszej prezentacji wiedza, sprawi, że liczba konsultantów pracujących z pomocą internetu wzrośnie. Wierzymy, że multimedialna forma przekazu przypadnie do gustu naszym pracownikom i okaże się skutecznym i efektywnym narzędziem szkoleniowym.” – powiedział Ireneusz Owczarski, kierownik serwisu internetowego Oriflame.
„Jako eksperci w tworzeniu prezentacji multimedialnych o charakterze edukacyjnym wiemy, że nowoczesność i dynamika muszą iść tu w parze z przystępnością i skutecznością. Tworząc prezentację dla firmy Oriflame bazowaliśmy na zbudowaniu narzędzia przyjaznego użytkownikowi. Jasny sposób prezentowania informacji, interaktywna formuła i spójne połączenie elementów graficznych i tekstu lektorskiego z pewnością wpłynęły na podniesienie efektywności przekazu. Multimedialna forma skłania odbiorcę do aktywnego udziału w zapoznawaniu się z zawartością prezentacji, a interaktywny przekaz gwarantuje zapamiętywanie treści. Umiejętne wkomponowanie wszystkich tych elementów w prezentację Oriflame pozwala nam zakładać, że będzie ona w pełni skutecznym narzędziem, do którego konsultanci będą chętnie powracali. Wykorzystanie prezentacji multimedialnych w procesie szkolenia pracowników jest bez wątpienia również trafnym rozwiązaniem ekonomicznym, gdyż prowadzi do znacznego zredukowania kosztów i skrócenia czasu pracy.” – powiedział Marcin Maj Client Service Director OS3 multimedia.
http://www.oriflame.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.