Branża Information and Communication Mobile (Siemens mobile) Siemensa Sp. z o.o. z działem telefonii komórkowej i stacjonarnej wybrała agencję OS3 multimedia do współpracy w zakresie usług na polu działań internetowych. Do zadań agencji należy kompleksowa opieka nad wizerunkiem firmy on line, budowanie skutecznych kanałów komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Pierwszym etapem współpracy jest współtworzenie i współudział OS3 przy adaptacji i wdrażaniu na polski rynek serwisu internetowego siemens-mobile.pl Agencja prowadziła przy tym projekcie pełen zakres prac, począwszy od prac redakcyjnych i usługi consultingowych, poprzez prace graficzne związane nie tylko z adaptacją serwisu, ale również z wprowadzaniem do niego nowych, zaproponowanych elementów interaktywnych.
„Zależało nam na współpracy z ludźmi, którym będziemy mogli w pełni zaufać, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie i będą potrafili zapewnić nam najwyższy poziom usług, zarówno od strony technologii, jak i kreacji. O powodzeniu wspólnych projektów Siemensa i OS3 decydują w dużym stopniu wiedza i doświadczenie agencji, jak również jej zaangażowanie i ciekawe pomysły na rozwój naszych działań. Ogromne znaczenie miał dla nas również fakt, że agencja dobrze zna realia i trendy panujące na polskim rynku internetowym. Bez tego nie byłoby możliwe tak spójne połączenie wytycznych z naszej strony z pomysłami zaproponowanymi przez OS3 multimedia.” – powiedziała Dorota Piekut Specjalista ds. marketingu ICM MP Siemens Sp. z o.o. Zespół OS3 to grupa zgranych ludzi, z którymi pracuje się w miłej i partnerskiej atmosferze. Dobry kontakt pomiędzy klientem a agencją, jaki udało nam się uzyskać, niezmiernie ułatwia pracę – dodaje Dorota Piekut.
Poza serwisem internetowym agencja OS3 multimedia odpowiedzialna jest za tworzenie kampanii reklamowych w sieci oraz prezentacji multimedialnych. Pierwszą tego typu realizacją jest internetowa kampania telefonu Siemens CX65. Przygotowana kreacja prowadzi do gry reklamowej w piłkarzyki. Udział w meczu połączony został z konkursem, w którym co tydzień do wygrania jest telefon.
„Kompleksowa obsługa Siemensa w zakresie telefonii komórkowej i stacjonarnej pozwala nam na budowanie długofalowej i spójnej strategii rozwoju firmy w internecie. Dzięki jasno określonym celom i potrzebom klienta możemy sprawnie i skutecznie wprowadzać zaplanowane zmiany i ustalać kolejne etapy działania. Obecnie jesteśmy w trakcie prac nad kreacją, do drugiej już kampanii on-line. W najbliższej przyszłości planujemy również wdrożenie do serwisu nowych elementów interaktywnych.” – powiedział Marcin Maj Client service Director OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.