OS3 multimedia walczy o zwycięstwo w Cannes

Agencja interaktywna OS3 multimedia, jest jedynym reprezentantem Polski na tegorocznym jubileuszowym Festiwalu Cannes Lions 2003 we Francji w kategorii Cyber Lion. Zgłoszona przez agencję strona os3.pl znalazła się wśród innych trzynastu wyróżnionych agencji na shortlist projektów sklasyfikowanych jako Corporate Information.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętego dotychczas wyniku. Mając świadomość prestiżu i poziomu Festiwalu w Cannes obecność na shortlist jest dla nas dużym wyróżnieniem. Cieszymy się, że jury dostrzegło naszą kreatywność, świeże spojrzenie na internet i doceniło ciężką pracę, jaką niewątpliwie włożyliśmy w zbudowanie tej strony. Teraz mocno trzymamy kciuki za sobotni finał i ogłoszenie wyników. Mamy nadzieję, że podczas gali nie zabraknie polskiego akcentu… ” – powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

W tym roku Festiwal w Cannes odbywa się po raz pięćdziesiąty. Cannes Lions jest najbardziej prestiżowym i jedynym corocznym festiwalem skupiającym przedstawicieli reklamy i komunikacji marketingowej z całego świata. Jury tworzą uznani i doświadczeni przedstawiciele międzynarodowego rynku reklamy i mediów.

Dotychczas firma zrealizowała ponad 200 projektów dla ponad 120 klientów. Przy tworzeniu stron internetowych zaufali nam tacy klienci, jak: Ministerstwo Finansów RP, Peugeot Polska, Holiday Inn, TelePizza Poland, Mieszko, MAXIM, GTFI, BRE Leasing, czy Absolut meble biurowe.

http://www.os3.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top