Agencja interaktywna OS3 multimedia będzie odpowiadać za działania w Internecie marki Charles Quatre & Demi z portfolio Distritex na 5 rynkach europejskich.
W ramach współpracy z Charles Quatre & Demi, międzynarodowym producentem koszul szytych na miarę, agencja OS3 multimedia będzie odpowiadać za realizację długookresowej strategii komunikacji marki w Internecie w Anglii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i we Włoszech.
Pierwszy etap realizacji zakłada stworzenie serwisu e-commerce umożliwiającego zaprojektowanie i zamówienie koszuli oraz zaawansowanego narzędzia konfiguracji. Za pomocą rozbudowanego konfiguratora użytkownik będzie miał możliwość zarządzania każdym elementem składowym koszuli. Wysoki stopień personalizacji pozwoli nawet najbardziej wymagającemu Klientowi stworzyć online, zwizualizować a następnie zamówić dokładnie taki produkt, jakiego potrzebuje.
Na każdym etapie agencja będzie także świadczyć usługi strategicznego doradztwa w zakresie obecności marki w sieci i wykorzystania go do celów biznesowych.
Charles Quatre & Demi zaprosiła nas do współpracy w wyniku zetknięcia z międzynarodowymi realizacjami OS3. Cieszy mnie, że nasz rynek jest tak dojrzały, iż zagraniczne firmy dostrzegają potencjał polskich agencji i chcą powierzać im swoje budżety na działania w Internecie bez obaw. – mówi Marcin Maj, dyr. Zarządzający OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.