OS3 multimedia przygotowała kolejne aktywności internetowe dla międzynarodowego producenta gier i zabawek, firmy Hasbro. Działania wpisują się w realizowaną dla klienta strategię konsekwentnego i długofalowego wsparcia marketingowego produktów z jego portfolio (m.in. „Monopoly”,”Tabu”, „Ryzyko”).
Powstały na potrzeby obecnych działań serwis internetowy Wieczorgier.pl wspiera„Wieczór Gier Rodzinnych” – promowaną przez Hasbro ideę wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny. Agencja położyła nacisk na edukacyjny charakter serwisu, mający zachęcić dzieci i rodziców do wspólnej rozrywki, jaką gra planszowa zapewnia dzieciom i rodzicom. Strona prezentuje 8 gier wyróżnionych w pakiecie, dostępnych w okresie 12-23 grudnia b.r. w sieci sklepów „Smyk” z 20 proc. zniżką.
Jednocześnie w ramach serwisu www.zgrajmysie.pl, dedykowanego poszczególnym markom z portfolio Hasbro, ruszył konkurs internetowy oparty o mechanizm gry „Pictureka”, dostępny pod adresem http://www.zgrajmysie.pl/konkurspictureka. Za całość działań dla „Pictureka” – w tym kreację, mechanizm konkursu, stronę internetową i produkcję materiałów na potrzeby działań promocyjnych – odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia.
Dotychczas OS3 multimedia przygotowała kampanie internetowe promujące marki „Monopoly”, „Tabu” i „Ryzyko”.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!