Zespół strategii agencji interaktywnej OS3 został wzmocniony przez dwie nowe osoby. Dołączyli do niego Bartłomiej Piekło i Wojciech Wawrzyniak. Zarządzana przez Piotra Szymanka, Strategic Directora grupa konsultantów składa się teraz ze strategic plannerów, researcherów oraz architektów informacji.
Rozbudowa działu strategicznego naszej agencji jest potwierdzeniem skuteczności przyjętego przez nas w zeszłym roku planu rozszerzenia portfolio o właśnie takie usługi. – wyjaśnia Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3.
Bartłomiej Piekło obejmie stanowisko Strategic Plannera, a Wojciech Wawrzyniak User Experience Designera.
Dziś agencja interaktywna jeżeli chce być traktowana przez klientów jak partner w biznesie nie może świadczyć jedynie usług budowy serwisów internetowych. Za proponowanymi działaniami musi iść myśl strategiczna potwierdzona doświadczeniem tworzących ją konsultantów i szeregiem badań. O tym, że klienci od agencji wymagają strategicznego doradztwa marketingowego przekonujemy się na każdym kroku. Wygrywamy przetargi przede wszystkim dzięki dobrym strategiom – świetnym przykładem jest choćby niedawno pozyskana przez nas marka Akuna. – wyjaśnia Marcin Maj.
Bartomiej Piekło jest tegorocznym absolwentem specjalności strategia reklamy w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie. Uczestniczył w studenckim projekcie marketingowym „Promocja marki w Internecie”. Wcześniej pracował jako PR Manager w agencji brandingowej Bakalie Studio Brandingowe. Współpracował także przy tworzeniu portalu internetowego Forum Komunikacji Społecznej gdzie odpowiadał za research informacji oraz opracowywanie i redakcję tekstów.
Wojciech Wawrzyniak ma trzy letnie doświadczenie w zakresie projektów user experience. Swoją karierę rozpoczął w londyńskim biurze agencji Qmediastream. Przed przejściem do OS3 jako User Experience Designer odpowiadał za architekturę informacji oraz projektowanie interakcji projektów realizowanych przez brytyjską agencję Human Networks. Jest absolwentem Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki oraz London College of Communication.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!