Ostatnia szansa na wygranie pierwszego miliona

Opublikowano: 25 stycznia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Został tydzień na wzięcie udziału w konkursie „Pierwszy Milion”, w którym do zdobycia jest łączna pula nagród w wysokości prawie 2 mln zł. Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 31 stycznia. Nasza redakcja jest partnerem medialnym konkursu.

Ostatnia szansa na wygranie pierwszego miliona 1Program „Pierwszy Milion” to rozwiązanie skierowane do osób, które potrzebują kapitału na rozpoczęcie działalności. Uczestnikiem konkursu może zostać każdy przedsiębiorca lub każda osoba z pomysłem na biznes. Wystarczy dobry plan i wysłanie zgłoszenia z opisem swojej działalności (www.pierwszymilion.pl).

W Polsce zarejestrowane są prawie 4 miliony przedsiębiorstw, z których połowa aktywnie działa na rynku. Firmy z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw odpowiadają za 48,4 proc. polskiego PKB stanowiąc miejsca pracy dla 70 proc. pracujących i 61 proc. zatrudnionych. Te dane wyraźnie pokazują, że Polacy chętnie angażują się w prowadzenie działalności biznesowej. Widać to po liczbie zgłoszeń, jakie do nas napłynęły. W ostatnim miesiącu otrzymaliśmy m.in. projekty z branży internetowej, komunikacyjnej i nowych technologii. Na ostatnie zgłoszenia czekamy jeszcze tydzień. Z niecierpliwością oczekujemy drugiego etapu Programu – powiedział Dariusz Krawczyński, prezes spółki Platinum Finance, jeden z organizatorów Programu.

Jury konkursu oceniać będzie przede wszystkim plan marketingowy, strategię cenową oraz prognozę finansową. Na końcową ocenę projektu będzie miała również wpływ wykonana przez uczestnika analiza sytuacji rynkowej i konkurencji.

Zgłaszanie biznes planów zakończy się 31 stycznia. Spośród przesłanych projektów komisja wyłoni 20 finalistów, którzy będą mogli w bezpośredniej rozmowie zaprezentować organizatorom swój pomysł przedsięwzięcia biznesowego. W marcu 2012 na uroczystej gali finałowej jury wskaże zwycięzców Programu.

Dawid ZarazińskiOstatnia szansa na wygranie pierwszego miliona

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.