ClickAd – broker reklamy internetowej, wprowadza nową formę reklamy – Out layer. Nowa reklama jest w całości opracowana przez zespół ClickAdu.
Out layer jest podobny do znanych już top layerów, lecz w przeciwieństwie do nich może pokazywać się poza ramkami przeglądarki. W praktyce oznacza to, że ClickAd może emitować reklamy, które po zminimalizowaniu okna Internet Explorera – nadal pozostaną na ekranie.
Out layer daje reklamodawcom większe prawdopodobieństwo uzyskania efektu zaskoczenia użytkowników, który w reklamie jest bardzo istotny.
„Fakt opracowania przez nasz zespół innowacyjnej formy reklamy w Internecie, jest dla nas powodem do dumy, nie tylko ze względu na to, iż pokazaliśmy tym samym profesjonalizm i kreatywność ClickAd, ale przede wszystkim, dlatego, że dzięki nam został postawiony kolejny krok naprzód na dynamicznie rozwijającym się polu działań, jakim jest reklama internetowa”. – powiedział Maciej Sobierajski, Dyrektor Generalny ClickAd sp. z o.o.
Reklamę można oglądać pod adresem:
http://www.clickad.zillion.pl/scbill.html
(reklama działa tylko na przeglądarkach Internet Explorer 4, 5 i 6 bez SP1)
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.