Fabryka Cukiernicza Kopernik usprawnia komunikację z kluczowymi odbiorcami – sieciami handlowymi – dzięki platformie elektronicznej wymiany danych (EDI) w systemie SAP. Nowe rozwiązanie funkcjonuje w modelu outsourcingu w BCC.
Od grudnia 2005 toruński producent pierników wymienia komunikaty elektroniczne z pierwszymi odbiorcami. Elektroniczne dokumenty zamówień, spływające z sieci handlowych, trafiają bezpośrednio do systemu SAP Kopernika jako zlecenia sprzedaży. Komunikacja obejmuje też przesyłanie faktur do odbiorców. Zastosowane rozwiązanie umożliwia płynne przejście przedsiębiorstwa na standardy e-faktury, zgodne z aktualnymi wymaganiami prawnymi.
Uruchomiona przez BCC w systemie SAP Kopernika platforma integracyjna EDI jest oparta na technologii integracyjnej SAP Business Connector, pozwalając na łatwe rozszerzanie rozwiązania o kolejne sieci handlowe i kolejne rodzaje komunikatów. Rozwiązanie funkcjonuje na serwerze w centrum outsourcingowym BCC. Zgodnie z podpisanym kontraktem, BCC odpowiada za administrację rozwiązaniem i prowadzi stały monitoring poprawności realizowanej komunikacji.
Przemysław Myśliwy, Członek Zarządu Kopernik SA, ocenia: 'Dzięki elektronicznej wymianie danych upraszczamy i ulepszamy procesy logistyczne z najważniejszymi klientami. Outsourcing platformy EDI w BCC oznacza, że nie musimy zajmować się stroną administracyjną rozwiązania. W ramach stałej opłaty możemy oczekiwać pełnej sprawności i niezawodności komunikacji’.
Fabryka Cukiernicza Kopernik SA korzysta z systemu SAP od stycznia 2005 roku w zakresie finansów i kontrolingu, zaopatrzenia, produkcji, sprzedaży oraz zarządzania personelem. Wdrożenie było prowadzone wspólnie przez konsultantów BCC i firmy 7milowy, w oparciu o prekonfigurowany system SPRINT. Wszystkie rozwiązania SAP Kopernika funkcjonują w modelu pełnego outsourcingu i są administrowane przez centrum serwisowe BCC.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.