Pół roku po zmianie nazwy z Overstock.com na O.CO, amerykańska firma postanowiła powrócić do swej oryginalnej nazwy. Przedstawiciele internetowego sprzedawcy twierdzą, że była to zbyt pochopna decyzja.
Firma Overstock.com kupiła domenę O.CO w lipcu ubiegłego roku za 350 tys. dolarów. Był to jeden z hitów otwierającego się właśnie kolumbijskiego rejestru. Na początku bieżącego roku firma przedstawiła swój plan wykorzystania nazwy jako skrótu do strony internetowej. Szybko okazało się jednak, że to więcej niż skrót – firma postanowiła zmienić swoją nazwę na O.CO.
Ale decyzja nie była najlepsza, przekonują obecnie przedstawiciele firmy. Co prawda klienci zareagowali pozytywnie na nową nazwę, ale zbyt często mylili w swych przeglądarkach O.CO z O.COM.
Zmiana zaszła zbyt szybko, co wprowadzało zamieszczanie wśród ludzi. To oznacza, że nie wykonaliśmy dobrej roboty. Będziemy wciąż skupiać się na O.CO, choć może w wolniejszym tempie – powiedział Jonathan Johnson, prezes Overstock.com.
Rejestr .CO osiągnął świetny wynik – ponad milion zarejestrowanych nazw w niecały rok. Nie rozwiązuje to jednak problemu: internauci wciąż mylą .CO z .COM. Boleśnie odczuła to właśnie Overstock.com.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.