Pakiet Cydoor – unikalne rozwiązanie w sieci QNET

Opublikowano: 5 listopada 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Sieć reklamy internetowej QNET wprowadza do swojej oferty reklamowej unikalny Pakiet Cydoor, który stanowi kontynuację pakietów reklamowych Biznes oraz Telewizja Hotelowa.

Nowa propozycja QNET-u Pakiety Cydoor daje możliwość reklamy internetowej polskim reklamodawcom na rynku międzynarodowym aplikacje internetowe (komunikatory i programy P2P), do których zaliczają się między innymi takie platformy, jak: Kazaa, iMesh, Morpheus, Grokster, FlashGet, NetAnts, DownloadAccelerator.

Zasięg Pakietu Cydoor w Polsce to ponad 912.799 unikalnych użytkowników miesięcznie oraz ponad 167.207.278 emisji reklam w tym samym czasie. Średnia wieku osób korzystających z aplikacji Cydoor to 18 – 35 lat.

Pakiet Cydoor umożliwia dotarcie do konkretnej liczby polskich unikalnych użytkowników w ciągu tygodnia, dwóch tygodni lub miesiąca. Klient ma możliwość wyboru dla danej kampanii jedną z następujących formy reklamy: banner, skyscraper, pop-up, pop-under.

Jak powiedziała Pani Karolina Kuczera odpowiedzialna w sieci QNET za jej rozwój i nowe produkty reklamowe 'Podstawowym założeniami Pakietu Cydoor, było dotarcie do ogromnej grupy użytkowników po stosunkowo najniższym współczynniku CPM na rynku, i te założenia udało nam się osiągnąć.

Pakiet Cydoor, który dzisiaj oficjalnie wprowadzamy do sprzedaży oferuje najbardziej atrakcyjną pod względem finansowym na polskim rynku wartość emisji 1 000 reklam czyli CPM, która zaczyna się od już od kwoty 5.5 PLN Netto'.

Nowy pakiet dotyczy kampanii emitowanej jednocześnie na wszystkich platformach, należących do sieci Cydoor, a modyfikacja oferty wiąże się z dopłatami. Sieć reklamowa QNET dodatkowo udostępnia zakup powierzchni reklamowej w aplikacjach Cydoor również poza Pakietem.

http://www.q-net.com.pl

Sylwester KozakPakiet Cydoor – unikalne rozwiązanie w sieci QNET

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.