Pakiety mediowe sieci Q-net

Opublikowano: 15 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sieć internetowa Q-net wprowadza pakiety mediowe: Internet + prasa. Tego rodzaju rozwiązanie ma umożliwić dotarcie z reklamą do większej grupy docelowej, po stosunkowo niższej cenie, dzięki atrakcyjnym rabatom łączonym.

– Chcielibyśmy, aby domy mediowie, reprezentujące interesy swoich klientów, miały możliwość dotarcia do szerszej grupy docelowej. Dodatkową, być może najważniejszą korzyścią, są wyjątkowo atrakcyjne rabaty na kampanię Internet + Prasa. Ponadto chcielibyśmy skrócić drogę negocjowania warunków cenowych w przypadku planowania konkretnej kampanii w Internecie i w prasie jednocześnie – powiedziała dla Mediarun.pl Karolina Kuczera, prowadząca sieć reklamy internetowej QNET.

Pakiety prasa + Internet obejmują trzy tytuł prasowe i ich wydania internetowe, Biznes Warszawski – www.biznespolska.pl, Warsaw Business Journal – www.wbj.pl oraz Warsaw Voice – www.warsawvoice.pl.

Podstawowym założeniem pakietu Internet + prasa jest minimalna jednorazowa inwestycja finansowa w konkretnym medium.

http://www.q-net.com.pl/iip.php

Sylwester KozakPakiety mediowe sieci Q-net

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.