Sieć internetowa Q-net wprowadza pakiety mediowe: Internet + prasa. Tego rodzaju rozwiązanie ma umożliwić dotarcie z reklamą do większej grupy docelowej, po stosunkowo niższej cenie, dzięki atrakcyjnym rabatom łączonym.
– Chcielibyśmy, aby domy mediowie, reprezentujące interesy swoich klientów, miały możliwość dotarcia do szerszej grupy docelowej. Dodatkową, być może najważniejszą korzyścią, są wyjątkowo atrakcyjne rabaty na kampanię Internet + Prasa. Ponadto chcielibyśmy skrócić drogę negocjowania warunków cenowych w przypadku planowania konkretnej kampanii w Internecie i w prasie jednocześnie – powiedziała dla Mediarun.pl Karolina Kuczera, prowadząca sieć reklamy internetowej QNET.
Pakiety prasa + Internet obejmują trzy tytuł prasowe i ich wydania internetowe, Biznes Warszawski – www.biznespolska.pl, Warsaw Business Journal – www.wbj.pl oraz Warsaw Voice – www.warsawvoice.pl.
Podstawowym założeniem pakietu Internet + prasa jest minimalna jednorazowa inwestycja finansowa w konkretnym medium.
http://www.q-net.com.pl/iip.php
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.