DotConnectAfrica (DCA), jedna z organizacji planujących zarządzanie domeną .AFRICA jako nowego TLD, poszukuje partnera technicznego, który wspomógł by prowadzenie rejestru.
W komunikacje prasowym DCA wspomina o swoich oczekiwaniach względem potencjalnego partnera. Powinien „być obecny lub mieć doświadczenie na rynkach rozwijających się”. Zainteresowane firmy mogą zgłosić się do DCA – ta zapowiada, że skontaktuje się z wybranymi.
Afryka ma obecnie ok. 110 mln internautów. To zaledwie ok. 10 proc. populacji – potencjał rozwoju jest więc spory. Czy wspólna domena może odnieść sukces? Najbliżej takiej idei jest .ASIA, która ma ok. 185 tys. aktywnych użytkowników. Wydaje się więc, że pomysł wprowadzenia rozszerzenia .AFRICA może nie być taki zły.
DCA jest jedną z dwóch co najmniej organizacji, które chcą walczyć o afrykańską końcówkę. Drugą z nich jest Dot Africa. Zgodnie z zasadami ICANN, .AFRICA przyznana zostanie takiemu podmiotowi, którego działania zostaną poparte przez oficjalne władze regionu. W tym przypadku decydujący głos może więc należeć do Unii Afrykańskiej.
[Za: DotConnectAfrica, DomainIncite]
Wpisy promowane
- Finanse i rachunkowość: perspektywy zatrudnieniaFinanse i rachunkowość to jeden z najpopularniejszych kierunków studiów w Polsce. Co roku kończy go ok. 15 tys. osób. Większość ...
- Kiedy warto przeprowadzić szkolenie BHP online?W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym technologia odgrywa kluczową rolę, wiele dziedzin życia przenosi się do przestrzeni wirtualnej. Szkolenia BHP ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper otwiera nowe biuro w BydgoszczyWłaściciel platformy e-commerce Shoper.pl otwiera kolejny oddział – tym razem w Bydgoszczy. Nowa lokalizacja skupia zespół specjalistów z dziedziny marketingu ...
- MediaMarkt z nowym projektem w branży e-commerceMediaMarktSaturn Polska wdraża nową platformę e-commerce dla swojego sklepu internetowego mediamarkt.pl. Rozwiązanie ma zapewnić użytkownikom unikalne wrażenia zakupowe i zwiększyć ...
- Express Checkout – IdoSell wprowadza nową usługęIdoSell wdraża nową usługę Express Checkout. Ma ona skracać ścieżkę zakupów i zwiększać konwersję merchantów. Dzięki niej klienci sklepów internetowych ...
- Barometr e-Shoper 2022: kiedy zrównoważony rozwój staje się głównym kryterium e-zakupów Nie tylko różnorodność sposobów odbioru paczki może przekonać klientów do dokonania zakupów w danym e-sklepie, ale też zrównoważone, czyli minimalizujące ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.