Spółki Infovide i Matrix.pl podpisały umowę o połączeniu, którego celem jest stworzenie wiodącego, polskiego dostawcy usług konsultingowych i innowacyjnych rozwiązań IT. Transakcja zostanie sfinalizowana do końca listopada br. Fuzja powiązana jest z planowanym na jesień debiutem Infovide na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Po realizacji obu projektów na rynku publicznym rozpocznie działalność spółka o nazwie Infovide-Matrix. Łączna prognoza wyników firm w 2006 to przychody ze sprzedaży na poziomie 183 mln zł i zysk netto w wysokości blisko 16 mln zł.
W zarządzie Infovide-Matrix zasiądą: prezes Marek Kobiałka – obecnie prezes zarządu Matrix.pl, oraz wiceprezesi Borys Stokalski i Jacek Królik, aktualnie tworzący zarząd Infovide. Biorąc pod uwagę, że obie spółki znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu, zarząd nowej firmy będzie konsekwentnie rozwijał zespoły eksperckie.
„U podstaw decyzji o połączeniu z Infovide leżą wspólne ambicje osiągnięcia szybkiego wzrostu i chęć aktywnego udziału w konsolidacji polskiego rynku IT. W wyniku fuzji spółka Infovide –Matrix wejdzie do ścisłej czołówki największych dostawców usług doradczych i rozwiązań IT. Połączenie ma charakter w pełni partnerski, nasze oferty nie konkurują ze sobą, lecz w istotny sposób się uzupełniają. Łącząc nasze kompetencje tworzymy doskonały zespół, kierowany przez doświadczonych menedżerów.” – mówi Marek Kobiałka, prezes zarządu Matrix.pl.
Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami Infovide kontynuuje prace związane z debiutem na GPW, który planowany jest jeszcze w tym roku. Dzięki połączeniu inwestorzy będą mogli kupić akcje podmiotu o istotnej wielkości i skali działania. Pieniądze pozyskane z nowej emisji przeznaczone będą na akwizycje, rozwój oferowanych rozwiązań i usług, a także na rozbudowę działalności zagranicznej (obecnie Matrix.pl świadczy usługi na Ukrainie i Bliskim Wschodzie).
„Podstawą fuzji jest dobrze określona strategia rozwoju oparta o koncepcję „integratora wiedzy”. Konsolidacja know – how, najlepszych praktyk oraz oferowanych rozwiązań i programów rozwojowych obu firm stanowi doskonałą podstawę do realizacji tej strategii. Potencjał intelektualny oraz biznesowy połączonych firm zapewni systematyczny wzrost wartości i konkurencyjności usług jakie oferujemy klientom.” – komentuje Borys Stokalski, prezes zarządu Infovide.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.