MySpace i Fox International Channels (FIC) poinformowały o multi-terytorialnej współpracy, w ramach której lokalne działania reklamowe, marketingowe i promocyjne prowadzone będą przez Fox International Channels. Prowadzone dotychczas regionalne wersje stron MySpace w Polsce, Brazylii, Argentynie, Hiszpanii, Włoszech, Meksyku i Turcji pozostaną aktywne dzięki nawiązanej kooperacji.
“Współpraca MySpace z FIC pozwoli ograniczyć koszty i pogłębić naszą lokalną wiedzę i istniejące już stosunki” – mówi Owen Van Natta, Chief Executive Officer z MySpace – „Ta inicjatywa, która jest pierwszym wynikiem międzynarodowego planu działań, pozwoli MySpace dalej zaspokajać potrzeby naszych użytkowników, partnerów i reklamodawców na najszybciej rozwijających się rynkach.”
Od dzisiaj FIC, które obsługuje 170 kanałów telewizyjnych, ich strony internetowe i międzynarodowe działania reklamowe w sieci, będzie zarządzać działaniami marketingowymi oraz sprzedażą reklam dla MySpace na terenie Polski, Argentyny, Brazylii, Hiszpanii, Włoszech i Turcji, jednocześnie rozwijając lokalny zasięg MySpace wśród reklamodawców w tych krajach.
„Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z MySpace na terenie Europy i Ameryki Łacińskiej. Razem pragniemy umocnić naszą wiedzę w dziedzinie Internetu i reklamy oraz stworzyć ciekawe propozycje dla międzynarodowych użytkowników MySpace oraz narzędzia promocyjne dla wielu globalnych reklamodawców i ich partnerów.” – mówi Herman Lopez, Chief Operating Officer z Fox International Channels.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.