Fox ogranicza – piractwo rośnie
Jak najlepiej walczyć z piractwem i powiększać swoje dochody? Studio Fox chce to robić ograniczając widzom dostęp do swoich programów w serwisie Hulu. Co robią widzowie? Wybierają wersje pirackie.
Jak najlepiej walczyć z piractwem i powiększać swoje dochody? Studio Fox chce to robić ograniczając widzom dostęp do swoich programów w serwisie Hulu. Co robią widzowie? Wybierają wersje pirackie.
MySpace i Fox International Channels (FIC) poinformowały o multi-terytorialnej współpracy, w ramach której lokalne działania reklamowe, marketingowe i promocyjne prowadzone będą przez Fox International Channels. Prowadzone dotychczas regionalne wersje stron MySpace w Polsce, Brazylii, Argentynie, Hiszpanii, Włoszech, Meksyku i Turcji pozostaną aktywne dzięki nawiązanej kooperacji.
Partnerstwo reklamowe MySpace i Fox International Channels więcej »
Większość dużych studiów filmowych oraz sprzedawców sieciowego wideo przygotowuje się do uruchomienia nowej, internetowej inicjatywy zwanej Otwartym Rynkiem. Koncepcję opracowało i zaproponowało Sony. Otwarty Rynek wiąże się przede wszystkim z większą interoperacyjnością. Kinowe tuzy chcą współpracować ze sobą w celu zintegrowania różnych formatów wideo, także w zakresie cyfrowego zarządzania prawami autorskimi (DRM). Chodzi o to,
Filmowi potentaci otwierają rynek internetowego wideo więcej »