Ruszył Barometr serwisu Pasazer.com.pl, przeznaczonego dla osób latających samolotami. Nowa usługa, dzięki której czytelnicy będą mogli obserwować, jak bardzo zmieniają się średnie ceny połączeń lotniczych w tanich liniach, ułatwi wybór przewoźnika i pokaże rynkowe tendencje.
Barometr Pasazer.com.pl ma na celu śledzenie zmian cen biletów poszczególnych linii lotniczych, ich porównywanie oraz regularne wskazywanie najtańszej oferty cenowej. Barometr ma pomagać w wyborze najtańszej oferty na rynku, jak i umożliwić użytkownikom serwisu ogólną orientację w zakresie poziomu cen biletów oferowanych przez linie lotnicze.
– Nasz ranking stworzony został w oparciu o wskazania jednego z najbardziej popularnych kierunków jakim jest Londyn. Zdecydowaliśmy się na tą destynacje ze względu na jej dużą popularność jaką cieszy się w ofercie przewoźników lotniczych, ale także wśród podróżnych. Dodatkowo ten kierunek pozwala na ujednolicenie kryteriów pomiaru i na miarodajne wskazanie najtańszej oferty – mówi Paweł Cybulak, redaktor naczelny serwisu Pasazer.com.pl. – Mamy nadzieję, iż Barometr pozwoli naszym użytkownikom na wybór najtańszej oferty, liniom lotniczym zaś na stałe monitorowanie oferty swojej i konkurencji i zaoferowanie swoim klientom jak najtańszych biletów.
Co dwa tygodnie serwis sprawdzać będzie średnią cenę biletów na wszystkich bezpośrednich rejsach wykonywanych z Polski do Londynu w sześciu punktach pomiarowych w odstępach 14 dniowych.
Średnia cena biletu, która widoczna będzie w barometrze zawiera opłaty lotniskowe (nie zawiera zaś opłat manipulacyjnych, jakie niektóre linie lotnicze pobierają przy płatności kartą). Jeżeli linia wykonuje rejsy do Londynu z kilku lotnisk w Polsce, to prezentowana cena biletu jest średnią ze wszystkich lotnisk, z których linia operuje. Trzeba dodać, iż wskazania barometru nie są najtańszą ceną jednostkową w ofercie przewoźnika, a jedynie średnią wartością z wybranych punktów pomiarowych.
http://www.pasazer.com.pl/barometr.php
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.