Od stycznia do zespołu PR w Grupie Onet.pl dołączył Paweł Klimiuk, który objął stanowisko managera ds. PR i rzecznika prasowego.
Klimiuk zajmie się PR korporacyjnym grupy, PR Prezesa Łukasza Wejcherta oraz Zarządu, a także PR branżowym, którego głównym celem jest promocja sprzedaży.
Przez 2 ostatnie lata był Dyrektorem Działu Marketingu i PR oraz Rzecznikiem Prasowym w PKO Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych. W latach 1999-2006 związany z PLL LOT, gdzie zajmował się komunikacją oraz sponsoringiem.
Studiował stosunki międzynarodowe na UW oraz podyplomowo rynek funduszy inwestycyjnych w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.