Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w grupie Polskich ePłatności rozpoczyna się proces rebrandingu części e-commerce, do tej pory obecnej na rynku jako PayLane. Zmiany mają na celu ujednolicenie wizerunkowe komunikacji grupy.
W marcu 2018 roku spółka PayLane dołączyła do większej grupy kapitałowej specjalizującej się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu usług dla biznesu – grupy Polskie ePłatności.
Po pół roku bliskiej współpracy zarząd spółki Polskie ePłatności potwierdza, że synergia sił technologicznych i sprzedażowych grupy daje wyjątkowe efekty, dzięki którym grupa PeP może oferować swoim klientom jeszcze bardziej atrakcyjne usługi w ramach oferty omnichannel. Jednym z sukcesów ostatnich miesięcy było wprowadzenie – jako pierwszy podmiot na rynku – płatności Apple Pay w ecommerce w Polsce. Kolejnym sukcesem była także integracja z systemem płatniczym BLIK, który jest jednym z najwygodniejszych sposobów płatności internetowych, bardzo chętnie wybieranym przez polskich konsumentów. Już wkrótce grupa ogłosi efekty kolejnych wspólnych projektów udoskonalających świadczone usługi.
PayLane od dziś oferuje usługi pod marką Polskie ePłatności – mówi Marcin Drozdowski, wiceprezes zarządu Polskich ePłatności. – Płatności e-commerce oraz płatności w terminalach płatniczych będą dostarczane pod jedną, wspólną marką: Polskie ePłatności, która jest dobrze znana i widoczna w dziesiątkach tysięcy punktów sprzedaży w całym kraju. Proces ujednolicenia marki to kolejny krok w naszej strategii omnichannel – czyli oferowania kompleksowej palety usług płatniczych od jednego dostawcy.
Dziś zaprezentowaliśmy na rynku nowy znak identyfikacji usługi ecommerce pod jakim funkcjonować będzie onlinowa część grupy Polskie ePłatności – dodaje Karol Zielinski, Dyrektor Zarządzający Ecommerce, Polskie ePłatności i Prezes Zarządu PayLane. – Ujednolicenie marki nie niesie żadnych formalnych konsekwencji dla naszych klientów. Wszystkie nasze umowy zawarte z klientami, czy partnerami pozostają w mocy. Zachowamy dotychczasową osobowość prawną spółki, nadal funkcjonując jako Krajowa Instytucja Płatnicza podległa Komisji Nadzoru Finansowego. Zmianie ulega marka, pod parasolem której nasza firma będzie funkcjonować. Działanie pod jednym brandem ma na celu ujednolicenie identyfikacji. Cały proces rebrandingowy planujemy zakończyć w połowie pierwszego kwartału 2019 – dodaje.
Spółki zgodnie deklarują, że rebrandingiem otwierają kolejny rozdział rozwoju.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.