Polskie ePłatności wchodzą w płatności internetowe

Opublikowano: 5 marca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Polskie ePłatności poszerzają swoją ofertę. Włączenie internetowych płatności do asortymentu PeP było możliwe dzięki finalizacji zakupu udziałów firmy PayLane, która od 2005 roku świadczy usługi związane z płatnościami internetowymi. W wyniku transakcji Polskie ePłatności zostały wyłącznym właścicielem PayLane.

PayLane jest dostawcą usług płatności internetowych, działającym od 2005 roku na rynku polskim i zagranicznym.  Oferuje usługi płatnicze online poprzez karty kredytowe, debetowe, polecenia przelewu i zapłaty, e-portfel, a także pay-by-link z najważniejszymi instytucjami finansowymi w kraju. Posiada ponad 300 aktywnych merchantów, a w 2017 obsłużył płatności o wartości blisko 200 mln zł przy wzroście sprzedaży o 38%. PayLane umożliwia dokonywanie transakcji w walutach z całego świata i posiada status Krajowej Instytucji Płatniczej (KIP), której PeP będzie beneficjentem.

To druga akwizycja przeprowadzona przez Polskie ePłatności na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy. W ramach systematycznie realizowanej strategii dynamicznego rozwoju firmy, w czerwcu 2017 roku spółka przejęła od Kolportera usługi płatności elektronicznych, co praktycznie podwoiło liczbę terminali płatniczych obsługiwanych przez PeP.

Dzięki tej akwizycji, PeP staje się wszechstronnym dostawcą usług płatniczych tak offline, jak i online. Chcemy być ważnym graczem na dynamicznym rynku e-commerce, w którym następuje migracja użytkowników z zakupów w sklepach fizycznych w stronę zakupów w internecie. Chcemy być graczem omnichannel, czyli we wszystkich kanałach dystrybucji, w których są aktywni nasi klienci. Oprócz terminali płatniczych będziemy im oferować także akceptację płatności internetowych – mówi Jarosław Mikos, prezes Polskich ePłatności.

Dawid ZarazińskiPolskie ePłatności wchodzą w płatności internetowe

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Odpowiada również za rozwój cyfrowej wersji magazynu "Harvard Business Review Polska" (HBRP.pl). Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą. Szef firmy nuAurora.com.