Spółka PayU została partnerem Google w zakresie wdrażania Android Pay. Sprzedawcy internetowi współpracujący z PayU w Polsce mogą udostępnić nową formę płatności w swoich aplikacjach mobilnych.
Polska to drugi, po Wielkiej Brytanii, kraj w regionie EMEA i szósty na świecie, w którym Google wprowadziło Android Pay, a PayU jest jednym z pierwszych partnerów Google’a na tym rynku działającym w obszarze płatności dla e-commerce.
Chcemy, aby płatności w aplikacji były proste dla wszystkich, dlatego wybraliśmy PayU jako naszego partnera w zakresie wdrażania Android Pay na rynku e-commerce w Polsce. Sprzedawcy internetowi dołączą do ponad 400 tys. punktów sprzedaży w Polsce, gdzie kupujący mogą bezproblemowo zapłacić, dotykając ekranu telefonu z systemem Android – mówi Spencer Spinnell, Director of Business Development, Google.
Współpraca obu firm stwarza szansę dla przyspieszenia rozwoju m-handlu (zakupy internetowe na telefonie) oraz nowe korzyści dla kupujących, którzy robiąc zakupy on-line uzyskali dostęp do płatności mobilnych, z których korzystają już w sklepach stacjonarnych.
Polski rynek jest doskonałym miejscem do wdrażania innowacyjnych rozwiązań finansowych. Nowe produkty i usługi związane z płatnościami są w Polsce bardzo szybko przyswajane przez konsumentów. Jako PayU chcemy stworzyć dla wszystkich kupujących on-line środowisko, w którym będą mogli zawsze i wszędzie korzystać z najnowszych i najwygodniejszych form płatności, również mobilnych. Android Pay jest jednym z najlepszych przykładów takich płatności, dlatego jestem przekonany, że współpraca Google z PayU zaowocuje bardzo dobrymi wynikami w m-commerce – mówi Mario Shiliashki, prezes i dyrektor generalny PayU na region EMEA.
Android Pay zadebiutował w Polsce 17 listopada 2016 roku i jest obecnie dostępny dla klientów posiadających karty wydane przez Alior Bank, BZ WBK i T-Mobile Usługi Bankowe oraz korzystających z urządzeń z systemem Android w wersji KitKat 4.4 lub nowszym.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.