Partnerzy badania Gemius/PBI rozpoczęli prace nad uruchomieniem pomiaru treści wideo i audio. Obydwie firmy zapraszają wydawców do przystąpienia do pomiaru. Jeśli wydawcy chcą pojawić się już w październikowych wynikach badania, powinni zakończyć proces skryptowania do 31 sierpnia tego roku.
Zgodnie z zapowiedziami, PBI i Gemius rozpoczęły wdrożenie kolejnej funkcjonalności badania Gemius/PBI, tj. pomiar multimediów. Firmy udostępniły wydawcom dokumentację implementacji pomiaru. Zawiera ona informacje, jak poprawnie oskryptować playery, treści audio i wideo oraz jak je skategoryzować.
Wydawcy, którzy chcą mierzyć treści wideo i audio, muszą także przystąpić do audytu site-centric, oferowanego przez firmę Gemius w ramach badania Gemius/PBI. Wyniki pomiaru będą prezentowane w aplikacji gemiusExplorer. Ponadto wydawca otrzyma dostęp do interfejsu gemiusPrism, w którym część wskaźników dla multimediów będzie widoczna tylko dla niego.
Uruchomienie pomiaru treści wideo i audio w badaniu Gemius/PBI umożliwi wydawcom pokazanie potencjału tych treści niezależnie od platformy (PC, mobile) oraz niezależnie od formy dystrybucji (player w stronie www, aplikacja desktopowa lub mobilna). Wyniki będą opisywane takimi wskaźnikami jak np. liczba użytkowników, liczba i czas odtworzeń. Dodatkowo będzie można analizować profile demograficzne widzów i słuchaczy.
Pełna dokumentacja dla wydawców znajduje się pod adresem: pbi.org.pl/badanie/modul-stream.
Po raz pierwszy dane dotyczące multimediów pojawią w wynikach badania Gemius/PBI za październik 2016. Aby treści danego wydawcy były widoczne w wynikach październikowych, jego odtwarzacze powinny zostać prawidłowo oskryptowane i przetestowane do końca sierpnia 2016.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.