PEPPERMINT MEDICAL wygrał przetarg na obsługę launch kampanii dla marki Benevit Optic – nowego produktu GlaxoSmithKline Consumer Healthcare. Przetarg ogłoszony został w lutym i dotyczył strategii komunikacji marki oraz Key Visual dla nowo wprowadzanego produktu Benevit Optic. Początek akcji realizowanej przez PEPPERMINT MEDICAL planowany jest na połowę kwietnia.
Nowy produkt Benevit Optic ma postać kapsułek i stosowany jest jako suplement diety służący wzmocnieniu odporności oczu na zmęczenie. Benevit Optic odżywiając oczy kompleksowym składem witamin i luteiny dodatkowo chroni je
przed szkodliwymi dla oczu czynnikami zewnętrznymi takimi jak: sztuczne światlo, promieniowanie monitora komputerowego, dym papierosowy. Produkt dostępny jest tylko w aptekach.
PEPPERMINT MEDICAL współpracuje już z GlaxoSmithKline Consumer Healthcare w zakresie obsługi marek: Magvit, Ketoprom i Stavomax.
Wpisy promowane
- Jakie istnieją metody wyceny przedsiębiorstw?Wycena firmy to niełatwe zadanie. Jest to zawsze praca, która wymaga dokładnego przyjrzenia się nie tylko wynikom finansowym przedsiębiorstwa, jego ...
- Ubezpieczenie mieszkania od zalania na UrsynowieNajczęstszym zagrożeniem jest zalanie dobytku na skutek usterki, z winy sąsiada lub zaniedbania zarządcy nieruchomości.
Wydarzenia
e-Commerce Polska awards
14.05.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.