Permission Marketing w wykonaniu adv.pl

Opublikowano: 28 listopada 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Polifarb Cieszyn Wrocław dołączył do firm JVC Polska, Kinoplex, Militaria.pl, Wrozamet S.A., Telefonia Dialog. Wszystkie one zdecydowały się na podjęcie działań opartych na permission marketingu, wykorzystując platformę OpenMail. System autorstwa Adv.pl, umożliwia efektywne zarządzanie kampaniami mailingowymi.

Dzięki decyzji o wdrożeniu platformy OpenMail, firmy mają możliwość budowy relacji z Klientem, pozyskania jego lojalności oraz szybkiego dotarcia z informacją do potencjalnych i obecnych odbiorców ich oferty. OpenMail umożliwia również gromadzenie i zarządzanie bazą adresów e-mail Klientów, stanowiąc wsparcie dla działań marketingu bezpośredniego.

– Polifarb Cieszyn-Wrocław to firma nowoczesna, dla której potrzeby Klienta stanowią podstawę rozwoju i funkcjonowania. Dlatego we wszystkich serwisach internetowych Polifarbu: polifarb.pl, dekoral.pl, domalux.pl, drewnochron.pl, atm.edu.pl, omp.pl, wdrożony został system OpenMail. Dzięki temu możliwa stała się budowa relacji z naszymi Klientami, dystrybutorami oraz Partnerami biznesowymi. System ten pozwala nam na bliski kontakt z Klientami, a co za tym idzie idealne dostosowanie naszej oferty do oczekiwań rynku. OpenMail to również sposób na doskonałe zarządzanie prowadzonymi przez nas kampaniami mailingowymi. Oprócz możliwości targetowania wysyłanych maili, system dostarcza nam kompleksowych statystyk, obrazujących skuteczność przeprowadzonych akcji.- mówi Bartłomiej Dajer, E-commerce Manager w Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A.

W odpowiedzi na potrzeby rynku powstał serwis internetowy, informujący o systemie OpenMail oraz jego możliwościach. Na stronie www.openmail.pl, oprócz szczegółowych danych na temat platformy, Internauci mają do dyspozycji wersję demonstracyjną, która krok po kroku opisuje obsługę systemu.

http://www.adv.pl

Sylwester KozakPermission Marketing w wykonaniu adv.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.