Personalizacja w Redlink.pl

Opublikowano: 28 stycznia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W ramach platformy komunikacyjnej Redlink.pl pojawiła się nowa funkcjonalność – możliwość spersonalizowania kampanii smsowych, głosowych, mailowych i faksowych. Narzędzie to pozwala na przeprowadzanie akcji „szytych na miarę”, zatem dopasowanych do specyficznych potrzeb i preferencji każdego z odbiorców.

Personalizacja w Redlink.pl to możliwość zindywidualizowania treści oraz tematu komunikatu i dobrania go do każdego z odbiorców z osobna. Tak spersonalizowana wiadomość przyciąga uwagę i wywołuje zdecydowanie bardziej pozytywne reakcje niż bezosobowe kampanie nastawione na przekaz masowy. W efekcie, potencjalny spam zostaje zastąpiony wartościowym komunikatem trafiającym w potrzeby adresata.

Szanse powodzenia kampanii rosną wraz z liczbą uwzględnionych znaczników personalizujących przekaz. Ich wybór w Redlink.pl zależy od utworzonych wcześniej pól definiowalnych, które ustalane są przez użytkownika w zależności od potrzeb danej kampanii. Znacznikiem może być imię, nazwisko, nazwa firmy, stanowisko, a nawet wysokość kredytu.

Wykorzystanie znaczników personalizacji możliwe jest dla każdego rodzaju kampanii: mailowej, smsowej, głosowej oraz faksowej.

www.redlink.pl

Tomasz UchańskiPersonalizacja w Redlink.pl

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski